برخی از کد خطاها

چنانچه نتوانستید به شبکه کانکت شوید با توجه به کد خطایی که به شما نمایش داده میشود و تطابق کد با لیست زیر میتوانید مشکل را بررسی نمایید:

600 : اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمایید این خطا نمایش داده می شود .
601 : راه انداز Port بی اعتبار می باشد .
602 : Port هم اکنون باز می باشد برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازی نمود.
603 : بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است .
604 : اطلاعات نادرستی مشخص شده است .
605 : نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند .
606 : Port شناسایی نمی شود .
607 : ثبت وقایع مربوط به مودم بی اعتبار می باشد .
608 : راه انداز مودم نصب نشده است .
609 : نوع راه انداز مودم شناسایی نشده است .
691 : دسترسی صورت نمی پذیرد زیرا نام و کلمه عبور روی دامین بی اعتبار می باشد
725 : IPX نمی تواند روی port (درگاه) dial – in شود زیرا مسیر گردان IPX نصب نشده است .
726 : پروتکل IPX نمی تواند برای dial – out ، روی بیش از یک درگاه در یک زمان استفاده شود .
727 : نمی توان به فایل TCPCFG . DLL دست یافت .
728 : نمی تواند آداپتور IP متصل به remote access را پیدا کند .
729 : SLIP استفاده نمی شود مگر اینکه پروتکل IP نصب شود .
730 : ثبت کامپیوتر کامل نمی باشد .
718 : مهلت بر قراری تماس PPP پایان پذیرفته است .
719 : PPP توسط دستگاه راه دور پایان می یابد .
720 : پروتکل های کنترلppp پیکر بندی نشده اند .
721 : همتای PPP پاسخ نمی دهد .
722 : بسته PPPبی اعتبار می باشد .